Regulamin

  1. 1. Składanie zamówień

    Zamówienie przyjęte za pośrednictwem sklepu internetowego Weltmeister.pl , sprzedawca potwierdzi telefonicznie lub mailowo. Nie realizujemy zamówień, których nie udało się potwierdzić w ciągu 5 dni. Zamówienie nie potwierdzone zostaje automatycznie skasowane. Zamówienie składane jest na odpowiednim formularzu umieszczonym na stronie internetowej. Zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji w przypadku zamieszczenia na formularzu zamówienia niekompletnych lub błędnych danych.

    UWAGA: Zamawiający może wprowadzić ewentualne korekty do zamówienia tylko przed jego zatwierdzeniem i wysłaniem.

 

2. Warunki dostawy

Czas realizacji zamówienia wynosi 48h godzin. Przesyłka dociera do Klienta zwykle następnego dnia od wysyłki w godzinach od 10 do 18. W zależności od dostępności i popularności produktu czas realizacji może się wydłużyć. Wysyłki nadawane w piątek docierają w poniedziałek. Istnieje możliwość obserwacji, co dzieje się z zamówioną przesyłką sprawdzając to na stronie Siódemki . Realizacja zamówienia dotyczy obszaru Polski. Zamówień do realizacji za granicą dotyczą oddzielne zasady terminowe i cenowe. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyn po uprzednim poinformowaniu zamawiającego.

 

3. Bezpieczeństwo przesyłki

Produkty, które zostaną zamówione będą doręczone wprost do Państwa firmy lub mieszkania w zależności od wybranego przez Klienta sposobu dostawy sprawdzoną przez nas firmą kurierską Siódemka. Zamówiony towar jest wysyłany w oryginalnym opakowaniu i w dodatkowym opakowaniu zabezpieczającym produkty w czasie transportu. Zasady odbioru przesyłki.

3.1. Przed przybyciem kuriera:
a) Klient oczekujący na przesyłkę powinien przed przybyciem kuriera przygotować narzędzie, którym będzie mógł przeciąć taśmy i opakowanie zewnętrzne przesyłki w celu sprawdzenia zawartości,
b) jeśli w trakcie zamawiania Klient wybrał opcję płatności "gotówka przy odbiorze" należy przygotować kwotę do zapłaty.
3.2. W obecności kuriera:
a) po przyjeździe kuriera należy w obecności kuriera sprawdzić stan zewnętrznym przesyłki,
b) pokwitować i opłacić przesyłkę(jeśli nie była opłacona wcześniej przelewem),
c) rozpakować i sprawdzić stan oraz kompletację zawartości.

Jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości typu: uszkodzenia mechaniczne, niezgodność kompletacji, należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody.

W protokole należy odnotować poniższe dane:
- informacje o oznaczeniach ostrzegawczych na zewnątrz opakowania (czy były- nalepki "ostrożnie szkło", "góra dół", taśma klejąca lub firmowa),
- informacje o zabezpieczeniu przesyłki z zewnątrz i wewnątrz opakowania (karton, wypełnienie),
- informacje o uszkodzeniach (które elementy i w jaki sposób zostały uszkodzone).

Zaistniałe zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie i przesłać kopię protokołu szkody (fax'em lub pocztą) do firmy Weltmeister

 

4. Koszty przesyłki

Koszt przesyłki

 

Koszt przesyłki towaru uzależniony jest od wagi dokonanego zamówienia:

- od 0 kg do 30 kg koszt wysyłki wynosi 13 PLN przelew lub 20,00 PLN za pobraniem

 

(koszt przesyłki będzie uwzględniony na fakturze lub paragonie)

 

5. Warunki płatności

Zamówiony towar zostaje wysłany bezpośrednio po odnotowaniu wpływu na konto wskazane powyżej. Posiadamy konto internetowe zatem zmiany na koncie obserwujemy na bieżąco. Towar wysyłamy rówież za pobraniem najpóźniej dnia następnego.

 

Na etapie zamawiania produktu Klient wybiera jeden z dwóch sposobów płatności:

"ZA POBRANIEM" czyli opłacenie przesyłki przy odbiorze prosto do rąk kuriera dostarczającego

"PRZEDPŁATA NA KONTO" czyli klient wpłaca na konto Weltmeister kwotę za zamówienie

Zamówiony towar zostaje wysłany bezpośrednio po odnotowaniu wpływu na konto:

BANK ZACHODNI WBK: 90 1090 1870 0000 0001 0639 6145

 

6. Jakość produktów

Wszystkie sprzedawane w sklepie internetowym Weltmeister.pl produkty są oryginalne, nowe i pełnowartościowe. Pochodzą z legalnych źródeł, najczęściej od Producenta, Generalnego Dystrybutora, Generalnego Importera lub są w oficjalny sposób importowane przez naszą firmę. Wszystkie posiadają gwarancję określoną przez producenta.

 

7. Warunki gwarancji

Wszystkie produkty w sklepie tabor-kop-sprzedaje.pl posiadają gwarancję. Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura), który należy okazać przy reklamacji towaru. Gwarancja i sposób jej realizacji jest zależny od warunków ustalonych przez konkretnego producenta. Precyzyjne warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej.

 

8. Ochrona danych osobowych

Ujawnienie danych jest całkowicie dobrowolne jednak niezbędne w celu dokonania rejestracji i dokonania zakupów. Wszystkie udostępnione w formularzu rejestracyjnym dane są chronione i wykorzystane przez tabor-kop-sprzedaje.pl w celu dokonania sprzedaży, wysyłki i zafakturowania zamówionego produktu. Dane korespondencyjne wykorzystujemy również do prowadzenia ewidencji klientów, rozesłania informacji promocyjnych dotyczących produktów i sklepu Weltmeister.pl. Na adres email jaki zostało podany w trakcie składania zamówienia zostanie wysłana prośba o dodanie opinii o zakupionych produktach. Ujawnione informacje personalne nie będą nigdy przekazane przez Weltmeister.pl osobom trzecim oraz innym firmom nie wchodzącym w skład Weltmeister.pl . Przekazane nam dane osobowe są traktowane zgodnie z wymaganiami polskiego prawa w zakresie OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH.

UWAGA: na żądanie klienta jego dane osobowe zostaną niezwłocznie usunięte z zasobów Weltmeister.pl a konto w sklepie internetowym Weltmeister.pl zostanie zamknięte.

 

9. Odpowiedzialność sprzedawcy

Całą odpowiedzialność za działanie sklepu tabor-kop-sprzedaje.pl ponosi jego wyłączny właściciel:
Weltmeister Paweł Głuchowski
Łopuszańska 38 budynek C
02-232 Warszawa
NIP: PL5213377180
Regon: 140816055
wpisana do prowadzonej przez Prezydenta m. st. Warszawy ewidencja działalności gospodarczej pod numerem 429403

Odpowiedzialność tabor-kop-sprzedaje.pl jest ograniczona do odpowiedzialności za towar - w wypadku dostarczenia uszkodzonego (uszkodzenia powstałe w transporcie) lub niezgodnego z zamówieniem produktu/produktów Weltmeister.pl zobowiązuje się do ich wymiany na nowe pod warunkiem spełnienia przez Klienta warunków opisanych w punkcie 3 regulaminu „Bezpieczeństwo przesyłki" w części „Zasady odbioru przesyłki". tabor-kop-sprzedaje.pl nie odpowiada za szkody pośrednie związane z opóźnieniem w dostawie lub niemożliwością dostarczenia zamówionego towaru.

 

10. Ceny i rabaty

Ceny katalogowe w sklepie są cenami brutto i odpowiadają cenom sugerowanym przez producenta lub importera. Na wszystkie produkty udzielamy stałego rabatu którego wielkość uzależniona jest od grupy towarowej w jakiej się znajduje. Podczas stałej współpracy i osiągnięciu pewnego pułapu zakupów będą przyznawane stałe rabaty specjalne.

 

11. Zwroty

Odbierając zamówione produkty, Nabywca proszony jest o sprawdzenie przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, można odmówić jej przyjęcia. W sytuacji stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń po odebraniu przesyłki, prosimy je niezwłocznie, pisemnie (także/lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres info@weltmeister.pl) zgłosić, aby szybko rozpocząć proces reklamacyjny. Kolejnym krokiem w składaniu reklamacji jest kontakt z handlowcami Sklepu Internetowego "www.tabor-kop-sprzedaje.pl" celem ustalenia jak najszybszej drogi załatwienia sprawy.

Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:

Weltmeister Paweł Głuchowski

ul. Łopuszańska 38 budynek C

02-232 Warszawa

tel: 796 517 281

 

W celu sprawnego rozpatrzenia ewentualnej reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych/transportowych prosimy spisać przy udziale pracownika firmy kurierskiej "Protokół Szkodowy" szczegółowo opisujący uszkodzenia i przesłać go wraz ze zgłoszeniem reklamacji.

Istotna w rozpatrywaniu spraw reklamacyjnych oraz zwrotów nie dotyczących uszkodzeń mechanicznych/transportowych jest opinia serwisu gwaranta, stwierdzająca usterkę bądź wadę w działaniu reklamowanego sprzętu.

Do składanych reklamacji pracownicy Sklepu internetowego "www.tabor-kop-sprzedaje.pl" przekażą odpowiedź z zachowaniem terminów ustawowych.

Każdy zakupiony towar w Sklepie Internetowym "www.tabor-kop-sprzedaje.pl" jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję. Okres gwarancji zależy od producenta. W przypadku awarii sprzętu, prosimy kierować się do jednego z autoryzowanych punktów serwisowych producenta w Polsce. Lista serwisów znajduje się na jednej ze stron karty gwarancyjnej lub w instrukcji obsługi. W przypadku braku listy serwisów, prosimy skontaktować się z handlowcami Sklepu Internetowego "www.tabor-kop-sprzedaje.pl".

 

Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495) klient ma prawo zwrócić sprzęt tego samego rodzaju do sklepu, w którym zakupił nowy produkt. Klienci chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie sprzętu własnym staraniem i na własny koszt na adres Sklepu Internetowego "www.weltmeister.pl"


Sklep www.tabor-kop-sprzedaje.pl uprzejmie informuje, że w zależności od stosowanego sprzętu audiowizualnego mogą wystąpić różnice w kolorystyce, ocenie wielkości przedstawianych produktów itp..

Ta strona używa cookie.Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

 

Art. 7 ust. 1 Ustawy mówi, że "Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1".

Art. 10. ust. 3 ustawy mówi, że "Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1;
2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalne-go opakowania;
3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wy-łącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
6) dostarczania prasy;
7) usług w zakresie gier hazardowych.

UWAGA: wszelkie znaki towarowe i nazwy firmowe należą do ich prawnych właścicieli a w serwisie Weltmeister.pl zostały umieszone ze względów informacyjnych.

Opisy oraz zdjęcia produktów mają charakter informacyjny. Sklep Weltmeister.pl nie ponosi odpowiedzialności za zmiany dokonane przez producenta w kompletacji i kolorystyce oraz za drobne różnice w parametrach urządzeń.

 

Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204) z dnia 10 marca 2003 r.: "Umowy zawierane z konsumentem bez jednoczesnej obecności obu stron, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, w szczególności drukowanego lub elektronicznego formularza zamówienia niezaadresowanego lub zaadresowanego, listu seryjnego w postaci drukowanej lub elektronicznej, reklamy prasowej z wydrukowanym formularzem zamówienia, reklamy w postaci elektronicznej, katalogu, telefonu, telefaksu, radia, telewizji, automatycznego urządzenia wywołującego, wizjofonu, wideotekstu, poczty elektronicznej lub innych środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 144, poz. 1204), są umowami na odległość, jeżeli kontrahentem konsumenta jest przedsiębiorca, który w taki sposób zorganizował swoją działalność".


Product successfully added to the product comparison!